Repertori amb orgue

Repertori amb orgue

Aquestes són les peces amb orgue, sol o acompanyat, que he anat interpretant en concerts de les sèries TECLES, POLÍMNIA i COL·LABORACIONS. Tenint en compte que algunes peces es poden fer amb piano o orgue, he seguit el criteri d’incloure-les una sola vegada, en principi amb l’instrument per al qual foren escrites.

1

Orgue sol:

LIBER CANTUALIS (gregorià): no. 67, Adoro te devote (comitante organo, arr. Ferdinand Portier)
LIBER CANTUALIS (gregorià): nos. 71-72, Ave Maria (antiphona + responsoriem breve (comitante organo, arr. Ferdinand Portier)
LIBER CANTUALIS (gregorià): no. 73, Ave Maris Stella (comitante organo, arr. Ferdinand Portier)
LIBER CANTUALIS (gregorià): no. 75, Ave Verum Corpus (comitante organo, arr. Ferdinand Portier)
LIBER CANTUALIS (gregorià): no. 87, Magnificat (comitante organo, arr. Ferdinand Portier)
LIBER CANTUALIS (gregorià): no. 88, O Salutaris Hostia (comitante organo, arr. Ferdinand Portier)
LIBER CANTUALIS (gregorià): no. 92, Regina caeli (comitante organo, arr. Ferdinand Portier)
LIBER CANTUALIS (gregorià): no. 94, Salve Regina (comitante organo, arr. Ferdinand Portier)
HILDEGARD VON BINGEN (1098-1179): Ave Maria, O auctrix vitae (fragment del Responsori D 153r-v, R 467v; arr. E. Mañé / J. Domènech; 1a audició de la versió)
LUYS DE NARVÁEZ (ca. 1500-ca. 1555): Diferencias sobre “Guárdame las Vacas”
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Diferencias sobre “La dama le demanda”
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Diferencias sobre “La Gallarda Milanesa”
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Diferencias sobre “Las Vacas”
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Diferencias sobre “El Canto llano del Caballero”.
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Osanna de la Misa de lome armé
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Tiento de 1er tono
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Tiento del 7º tono sobre Cum Sancto Spirito (de la Misa Beata Virgine de Josquin)
ANTONIO DE CABEZÉN (1510-1566): Versos de Magnificat del primer tono
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Versos de Magnificat del cuarto tono
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Versos del sexto tono
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Versos de Kyrie Rex Virginum
ANTONIO DE CABEZÓN (1510-1566): Glosa sobre “Dont vient cela” (Claudin de Sermisy)
TOMÁS DE SANTA MARÍA (1510-1570): A dvo del poner obras en el Monacordio
FRANCISCO GUERRERO (1528-1599): Canzona “Canite tuba”
ORLANDO DI LASSO (1532-1594): Regina Coeli Laetare (arr. per orgue de FERENC LISZT, 1811-1886)
FRANCISCO FERNÁNDEZ PALERO (ca. 1533-1597): Passeavase el rey moro
TOMÁS LUIS DE VICTORIA (1548-1611): Kyrie de la “Missa Quarti Toni” (arr. J.L. Viladot; 1a audició de la versió)
SEBASTIÁN AGUILERA DE HEREDIA (1561-1627): Pange Lingua por ce sol fa ut
SEBASTIÁN AGUILERA DE HEREDIA (1561-1627): Pange Lingua por ce sol fa ut (Cantus Firmus in basso)
SEBASTIÁN AGUILERA DE HEREDIA (1561-1627): Obra de 1er tono (Salve Regina)
CLAUDIO MONTEVERDI (1567-1643): “Deus in adjutorium” de “Vespro de la Beata Vergine”
GIROLAMO FRESCOBALDI (1583-1643): Magnificat primi toni
GIROLAMO FRESCOBALDI (1583-1643): Messa della Madonna (de Fiori musicali 1635)
GIROLAMO FRESCOBALDI (1583-1643): Aria detto Balletto
FRANCISCO CORREA DE ARAUXO (1584-1654): Medio registro de tiple de setimo, por desol, de diez y seis [3er grado]
SAMUEL SCHEIDT (1587-1654): Magnificat IX. toni, 6 Versus SSWV 148 (de “Tabulatura Nova, Teil III, Nr. X”)
PABLO BRUNA (1611-1679): Tiento de falsas de 2º tono (por Ge sol re ut)
JOAN CEREROLS (1618-1680): Adoro te devote (transcr. J.L.VILADOT; 1a audició de la versió)
DIETRICH BUXTEHUDE (1637-1707): Vier einzelne Magnificat-Sätze (Mein Seele erhebt den Herren) Bux 204 & Bux 205
DIETRICH BUXTEHUDE (1637-1707): Passacaglia in d BuxWV 161
JOAN CABANILLES (1644-1712): Tiento 4 partido de mano derecha sobre “Ave Maris Stella” de primer tono
FRIEDRICH WILHELM ZACHOW (1663-1712): 4 versos sobre “Nun komm der Heiden Heiland”
JOHANN PACHELBEL (1653-1706): Magnificatfugen Nr. 3, 6, 10, 16, 17, 25, 26, 28, 39, 40, 41, 43, 46, 54, 56, 80, 84, 89
FRANÇOIS COUPERIN (1668-1733): Pièces d’orgue consistents en deux Messes. L’une à l’usage ordinaire del Paroisses, pour les Festes Solemnelles. L’autre prope pour les convents de Religieux et Religieuses
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Choral “O Lamm Gottes, unschuldig” BWV 401
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Präludium & Fuge in c BWV 549
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Präludium & Fuge in c BWV 553 (nº 1 de Kleine Präludien und Fugen, atribuït a J.S. Bach)
JOHANN SEBASTIAN BACH (atribuït; 1685-1750): Präludium BWV 558/6 (de “Acht kleine Präludien & Fuguen”)
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Pedal-Exercitium BWV 598
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Coral “Nun komm, der Heiden Heiland” (de l’ “Orgelbüchlein”) BWV 599
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): O Lamm Gottes, unschuldig (Canon alla Quinta; de l’ “Orgelbüchlein”) BWV 618
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Christe, du Lamm Gottes” (in Canone alla Duodecima; de l’ “Orgelbüchlein”) BWV 619
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Coral “O Mensch, bewein dein Sünde Gross” (de l’ “Orgelbüchlein”) BWV 622
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Coral “Erstanden ist der heilge Christ” (de l’ “Orgelbüchlein”) BWV 628
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): O Lamm Gottes, unschuldig (3 Versus; de “Die Orgelchoräle aus der Leipziger Originalhandschrift”) BWV 656
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): O Lamm Gottes, unschuldig (Weimarer Fassung; de “Die Orgelchoräle aus der Leipziger Origanlhandschrift”) BWV 656a
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): In dulci jubilo BWV 729
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Sinfonia de la Partita 2 BWV 826
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): O Lamm Gottes, unschuldig (manualiter & Choral; de “Die einzeln überlieferten Orgelchoräle”) BWV 1085 oder ohne BWV-Nr.
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): O Lamm Gottes, unschuldig (de “Orgelchoräle der Neumeister-Sammlung”) BWV 1095
JEAN-JACQUES BEAUVARLET-CHARPENTIER (1734-1794): Magnificat en sol mineur: 1. Prélude grave; 2. Duo; 3. Cromorne avec les fonds; 4. Trio de groses tierces; 5. Recit de flûte; 6. Grand choeur; 7. Petit plain jeu pour l’Amen.
VINCENT NOVELLO (1781-1861): Aria religioso
FRANZ LISZT (1811-1886): Angelus! Prière aux anges gardiens (de “Anneés de pèlerinage III”)
FRANZ LISZT (1811-1886): Ave Maria (II)
FRANZ LISZT (1811-1886): San Francesco. Preludio per il Cantico del Sol di San Francesco
FRANZ LISZT (1811-1886): Salve Regina
CHARLES GOUNOD (1818-1893): Marche pontificale (arr. A. Betancourt)
JOHN HENRY HOPKINS (1820-1891): “We Three Kings of Orient are”
CÉSAR FRANCK (1822-1890): 7 Pièces en ré majeur et ré mineur pour le temps de Noël (de “L’Organiste. Pièces pour Orgue ou Harmonium”): 1) Quasi allegro; 2) Chant de la creuse: Très lent; 3) Quasi andante; 4) Vieux Noël: Andantino; 5) Maestoso; 6) Vieux Noël: Maestoso; 7) Sortie ou offertoire: Allegro – Quasi andante – Allegro – Très lent – Allegro.
CÉSAR FRANCK (1822-1890): Cantabile (no. 2 de “Trois pièces pour grand orgue”)
JOHANNES BRAHMS (1833-1897): Coral “Es ist ein Ros’ entsprungen” (nº. 8 de “11 Choralvorspiele “op. post. 122)
JOHANNES BRAHMS (1833-1897): Coral “Herzlich tut mich verlanden” (nº. 10 de “11 Choralvorspiele” op. post. 122)
ALEXANDRE GUILMANT (1837-1911): Magnificat en sol major, op. 41 no. 2
ALEXANDRE GUILMANT (1837-1911): O Salutaris Hostia. Elevation
LÉON BOËLLMANN (1862-1897): Angelus
CHARLES TOURNEMIRE (1870-1939): Petites fleurs musicales, op. 66: Immaculata Conceptio B. Mariae Virginis (Rapsodie Sacrée), Movement 1
CHARLES TOURNEMIRE (1870-1939): In Festo Corporis Christi no. 1 (de “Petites Fleurs Musicales, op. 66”)
MAX REGER (1873-1916): Coral “O Haupt voll Blut und Wunden / Herzlich tut mich verlangen” (no. 21 de “30 Kleine Choralvorsiele für Orgel” op. 135a)
MAX REGER (1873-1916): Coral “Wie schön leucht’t uns der Morgenstern” (nº. 29 de “30 Kleine Choralvorsiele für Orgel” op. 135a)
RAMON CURRIÀ CAELLES (1881-1961): Regina coeli (arr. orgue sol de Josep Lluís Viladot; recuperació de la peça)
RAMON CURRIÀ CAELLES (1881-1961): Despedida a la Santísima Virgen (estilo popular; arr. orgue sol de Josep Lluís Viladot; recuperació de la peça)
RAMON CURRIÀ CAELLES (1881-1961): Visión celestial – Ave Maria (arr. orgue sol de Josep Lluís Viladot; recuperació de la peça)
RAMON CURRIÀ (1881-1961): Salve Regina (no. 1 de “El canto religioso en las escuelas”; recuperació de la peça)
JOAN BAPTISTA LAMBERT (1884-1945): Impresiones navideñas nos. 3 i 6
MARCEL DUPRÉ (1886-1971): Salve Regina
MARCEL DUPRÉ (1886-1971): Mein Seele erhebt den Herren (Magnificat; no. LV de “79 Chorales” per orgue op. 28)
MARCEL DUPRÉ (1886-1971): O Lamm Gottes, unschuldig (Canon à la quarte entre le soprano et la Pédale; no. LXI de “79 Chorales” per orgue op. 28)
EUGÈNE REUCHSEL (1900-1988): La Cène (no. 15 de “La Vie du Christ. Evocations d’après l’Evangile de Saint Luc”)
OLIVIER MESSIAEN (1908-1992): La source de Vie (no. II del “Livre du Saint Sacrement”)
OLIVIER MESSIAEN (1908-1992): Institution de l’Eucharistie (no. VIII del “Livre du Saint Sacrement”)
OLIVIER MESSIAEN (1908-1992): Apparition de l’Église éternelle
OLIVIER MESSIAEN (1908-1992): Le Banquet céleste
OLIVIER MESSIAEN (1908-1992): Majesté du Christ demandant sa gloire à son Père (nº. I de “L’Ascension”)
OLIVIER MESSIAEN (1908-1992): Subtilité des Corps Glorieux (nº. I de “Les Corps Glorieux. Sept visions brèves de la vie des ressucités”)
OLIVIER MESSIAEN (1908-1992): Desseins éternelles (nº. III de “La Nativité du Seigneur”)
GREGORI ESTRADA (1918-2015): De Vós naixerà, Oh Maria
ODETTE VERCRUYSSE (1925-2000): “Tu es le Dieu fidéle” (arr. A. Taulé)
PERE SALICRÚ (n. 1959): Marxa Nupcial – Alba & Fer (estrena, amb la supervisió del compositor)
PERE SALICRÚ (n. 1959): Virgin (estrena, amb la supervisió del compositor)
ROBERTO CAVRINI (n. 1965): Salve Regina (Adagio)
ENRIC RIU PICÓN (n. 1968): Estudis fàcils per a piano nos. 6, 8 & 7 (estrena amb orgue, amb la supervisió del compositor)
JOSEP LLUÍS VILADOT (n. 1969): Ofertoris per a orgue op. 19 no.4 (per al Temps Ordinari), no.8 (per al Temps d’Advent; Variacions sobre “De Vós naixerà, Oh Maria” de G. Estrada), No. 9 (per al Temps de Nadal, Variació sobre la melodia popular catalana “El cant dels ocells”), no. 11 (per al Temps de Quaresma); no. 12 (per al Temps de Quaresma, adaptació del 2on Lament de la meva Sonata per a piano no. 4 “Lament”, op. 14): no. 13 (per al temps de Pasqua) (estrenes)
MANU GUIX (n. 1979): Resultat (del musical “El Petit Príncep”; arr. J.L. Viladot; 1a audició de la versió)

2

Soprano i orgue:

Atribuït a JOHN FRANCIS WADE (1711-1786): Adeste fideles
WOLFGANG AMADEUS  MOZART (1756-1791): Laudate Dominum (de les “Vesperae solennes de confessore K. 339”)
WOLFGANG AMADEUS MOZART (1756-1791): Ave Verum Corpus, motet K. 618 (arr. F. LISZT)    
SILVESTRO DI PALMA (1762-1834): Ave Maria
FRANZ XAVER GRUBER (1787-1863): Stille Nacht, heilige Nacht (santa nit)
FRANZ SCHUBERT (1797-1828): Ave Maria op. 52, D. 839
FELIX MENDELSSOHN (1809-1847): Hark! The herald angels sing
FRANZ LISZT (1811-1886): Ave Maria (II)
FRANZ LISZT (1811-1886): Ave Maris Stella
FRANZ LISZT (1811-1886): Cantico di San Francesco
CÉSAR FRANCK (1822-1890): Panis angelicus (de la “Messe Solennelle à trois voix”, op. 12 FWV 61)
EDWARD ELGAR (1857-1934): Ave Verum Corpus
RAMON CURRIÀ (1881-1961): Venid a mí (Coplas para la Sagrada Comunión; recuperació de la peça)
RAMON CURRIÀ (1881-1961): Plegaria a la SSma Virgen (recuperació de la peça)
RAMON CURRIÀ (1881-1961): Visión celestial (recuperació de la peça)
RAMON CURRIÀ CAELLES (1881-1961): Regina coeli (recuperació de la peça)
IRVING BERLIN (1888-1989): White Christmas
GEORGE MICHAEL (1963-2016): Last Christmas

Mezzosoprano i orgue:

LLIBRE VERMELL DE MONTSERRAT (S. XIV): “Maria Matrem Virginem”
GEORG FRIEDRICH HÄNDEL (1685-1759): “Ombra mai fu”, de “Sërses” HWV 40
RAMON CURRIÀ (1881-1961): Salve Regina (no. 1 de El canto religioso en las escuelas; recuperació de la peça)
RAMON CURRIÀ (1881-1961): Despedida a la SSma Virgen (estilo popular; recuperació de la peça)

Tenor i orgue:

ANDREW LLOYD WEBBER (n. 1948): Ingemisco (no. 5 del “Requiem”)

Violoncel i orgue:

JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Choral “Herzlich thut mich verlangen” de la Cantata “Schau, lieber Gott, wie meine Feind” BWV 153
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): Choral “Herzlich thut mich verlangen” de la Cantata “Komm, du süsse Todesstunde” BWV 161
FRANZ LISZT (1811-1886): Via Crucis (versió d’I. Kuntzmann i J.L. Viladot per violoncel i orgue a partir de la versió original per orgue sol; 1a audició de la versió)
ARVO PÄRT (n. 1935): “Vater unser”, dedicat al Sant Pare Benet XVI

Flauta i orgue:

ANTONIO VIVALDI (1678-1741): Sonata per a flauta i continu en do major RV 48
JOHANN SEBASTIAN BACH (atribuït, 1685-1750): Siciliana de la Sonata per a flauta i continu en Mi b major BWV 1031
JOHANN SEBASTIAN BACH (atribuït, 1685-1750): Sonata per a flauta i continu en Do major BWV 1033
WOLFGANG AMADEUS MOZART (1756-1791): Sonatina I per a flauta i teclat en si b major (arr. W. Woehl a partir de KV 439b)
CHICK COREA (1941-2021): Crystal Silence (arr. Carles Bueno; 1a audició de la versió)
JOHANN PETER EMILIUS HARTMANN (1805-1900): Preludi per a flauta i orgue
JUAN DEL ENCINA (1468-1529): Égloga (arr. Ramon Currià; 1a audició de la versió i recuperació de la peça)
ANTONIO VIVALDI (1678-1741): Concerto op. 10 no. 3 en re major “Il gardellino” RV 428

Guitarra i orgue:

PERE SALICRÚ (n. 1959): Fugata per a guitarra i orgue (estrena, amb la supervisió  i formant duo amb el compositor)
PROCOL HARUM: A Whiter shade of pale (arr. PERE SALICRÚ; estrena de la versió a duo amb l’arranjador)

Orgue a 4 mans:

ARVO PÄRT (n. 1935): “Vater unser”, dedicat al Sant Pare Benet XVI
Agustí Casals (1942-2020) / J.L. Viladot (2020): L’enginyer Mañé, químic feliç (si la dosi…; cànon a 4 veus) arranjat per a instrument(s) de tecla; 1a audició de la versió)

3

Trio de soprano, mezzosoprano i orgue:

ANTONIO VIVALDI (1678-1741): “Laudamus te”, part III del Gloria RV 589
RAMON CURRIÀ (1881-1961): Profesión religiosa (recuperació de la peça)
RAMON CURRIÀ (1881-1961): Plegaria (no. 1 de “El canto en la escuela”; recuperació de la peça)
RAMON CURRIÀ (1881-1961): 5 Ave Marías i Gloria Patri (recuperació de la peça)

Trio de soprano, violí i orgue:

GEORG FRIEDRICH HAENDEL (1685-1759): In der angenehmen Büschen HWV 209 (no. 8 de “9 Deutschen Arien”)
GEORG FRIEDRICH HAENDEL (1685-1759): Flammende Rose, Zierd der Erden HWV 210 (no. 9 de “9 Deutschen Arien”)
ANDREW LLOYD WEBBER (n. 1948): Pie Jesu (no. 8 del “Requiem”; 1a audicio de la versió)

Trio de viola, clarinet i orgue:

JAMES PIERPOINT (1822-1893): Jingle bells (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
IRVING BERLIN (1888-1989): White Christmas (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
L. BEKMANA: Al bosc hi va néixer un arbre de Nadal (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL: A Christmas Carol Suite: The Wassail song – The holy and the ivy – Away in a manger – The Coventry Carol – Unto us a boy is born (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL: Campana sobre campana (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL / Pare ROBERT DE LA RIBA (1912-1999): El desembre congelat (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL / Pare ROBERT DE LA RIBA (1912-1999): El noi de la mare (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL / Pare ROBERT DE LA RIBA (1912-1999): Fum, fum, fum (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL: Hacia Belén va una burra (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL: Les Anges dans nos campagnes (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL: Petit Papa Noël (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)

4

Quartet de soprano, mezzosoprano, orgue i piano:

RAMON CURRIÀ (1881-1961): Cántico para la Sagrada Comunión (“Con flecha ardiente”; recuperació de la peça)

Quartet de flauta, oboè, clarinet baix i orgue:

PÁL ESTERHÁZY (1635-1713): Puer Natus in Betlehem (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL / Pare ROBERT DE LA RIBA (1912-1999): Fum, fum, fum (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL: A Christmas Carol Suite: The Wassail song – The holy and the ivy – Away in a manger – The Coventry Carol – Unto us a boy is born (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)

5

Quartet de flauta, oboè, clarinet, clarinet baix i orgue

PÁL ESTERHÁZY (1635-1713): Puer Natus in Betlehem (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
ARCANGELO CORELLI (1653-1713): Concerto grosso fatto per la notte di Natale (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
GEORG FRIEDRICH HÄNDEL (1685-1759): Hallellujah (de “Messiah”; Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
MICHEL CORRETTE (1707-1795): Noël suisse (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
JAMES PIERPOINT (1822-1893): Jingle bells (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
FRANÇOIS-AUGUSTE GEVAERT (1828-1908): Chanson joyeuse de Noël (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
CAMILLE SAINT-SAËNS (1835-1921): Tollite Hostias (de l’Oratori de Nadal; Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
IRVING BERLIN (1888-1989): White Christmas (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL/TINO ROSSI (1907-1983): Petit Papa Noël (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
J.L. VILADOT (n. 1969): Ous i botifarra op. 26 (nadala, versió del fum, fum, fum; estrena)
TRADICIONAL / Pare ROBERT DE LA RIBA (1912-1999): El desembre congelat (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL / Pare ROBERT DE LA RIBA (1912-1999): El noi de la mare (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL / Pare ROBERT DE LA RIBA (1912-1999): Fum, fum, fum (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL: Les Anges dans nos campagnes (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió)
TRADICIONAL: A Christmas Carol Suite: The Wassail song – The holy and the ivy – Away in a manger – The Coventry Carol – Unto us a boy is born (Arr. R. Folgado; 1a audició de la versió) 

>8

Orgue acompanyant cor:

GEORG REUTTER (1708-1772), attr. WOLFGANG AMADEUS MOZART (1756-1791): De profundis c-moll KV 93

Orgue acompanyant soprano i cor:

ANÒNIM (S. XIII): El cant de la sibil·la. Acte litúrgico-dramàtic. Versió d’ANTONI ROIG incorporant corals de les cantates de J.S. Bach BWV 147 (“Jesús els homes guia”), BWV 84 (“Vos sou, Senyor, ma fortalesa”) i de l’Oratori de Nadal BWV 248 (“Si el món és ple de gebre”). Versió dels versos de la sibil·a de JORDI TOMÀS. Preludi d’orgue sol: In dulci Jubilo BWV 729 de J.S. BACH.

Orgue acompanyant soprano, contralt i cor:

ANTONIO VIVALDI (1678-1741): Stabat mater RV 621 (ar. de la part instrumental per orgue de T.B. Pratt)
GIOVANNI BATTISTA PERGOLESI (1710-1736): Stabat mater: nos 1 i 12

Orgue acompanyant solistes vocals, cor i orquestra barroca:

JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750): “Credo” de la Missa en si menor BWV 232

A %d bloguers els agrada això: